2013. szeptember 14., szombat

Prológus

A dübörgő zene, a rengeteg ember és a sok pia....ez a 3 dolog, ami most körül vesz. Nem tudom miért, de most úgy érzem, nincs egy problémám se, pedig ez messze áll a valóságtól. Egyet tudok, hogy csak bulizni akarok és nem törődni a világgal! Mire már majdnem sikerül ezt elérnem, valaki oldalba bök, ez a személy nem más mint Nessa, ránézek, mire ő a fejével a tömeg felé bök. Arra nézek, de bár ne tettem volna. Megláttam a suli legnagyobb bunkóját, megforgatom a szemem, majd újra a pult felé nézek és rátamaszkodom a könyökömmel. De ekkor valaki kezeit érzem a derekamon, hátrafordulok és szembe találom magam az előbb említett személlyel. Próbálok nem törődni vele, ezért visszafordulok és várom, hogy a pincércsaj idejöjjön.
-Jó voltál a múlt éjszaka, nem akarnád megismételni? - suttogja Justin a fülembe
Egy amolyan "miért pont velem történik ez?" gondolattal fordulok ismét felé és nem törődve az előbbi kérdésével, megkérdezem tőle:
-Mit akarsz? - próbálom túl ordibálni a zenét
-Téged - mondja egy pimasz mosoly kíséretében
-Arra még várhatsz - fordulok ismét a pult felé
-Már egyszer megvoltál, meg leszel mégegyszer - hajolt közel és pont úgy, hogy meghalljam súgta a fülembe
-Nem hiszem. Most pedig menj és találj valaki mást, akit bolondíthatsz! - mondtam, majd kikerültem őt és eljöttem onnan


4 megjegyzés: