2013. október 6., vasárnap

2. rész

És ez csak fokozódott, mivel lefeküdtem vele. Igen megtettem, csak egy baj van, hogy fogalmam sincs, hogy milyen volt. A drog annyira elvette az eszem, hogy csak azt tudom történtek a dolgok, de hogy hogyan azt nem tudom. Pedig ezt szeretném legjobban tudni. Úgy áradoznak róla, hogy ilyen, meg olyan jó az ágyban. Én pedig mit tudok csak mondani, hogy fogalmam sincs, mert be voltam drogozva?! De azért még egyszer nem feküdnék le vele. Elég volt egyszer is. Másnap reggel egyedül ébredtem az ágyban, egy cetli volt mellém téve: "Jó voltál az este cica! Majd még találkozunk! Justin ui: Fizesd ki a szobát!"
Mivel egy buliban voltunk és itt a szobákért fizetni kell, értelemszerűen nekünk is kellett. Pontosabban csak nekem, mert ez a barom lelépett fizetés nélkül. Szóval összeszedtem a ruháim, felöltöztem, majd kisétáltam a szobából. Amint lesétáltam a lépcsőn, már kérték is a pénzt. Mint mondjak, nem volt valami olcsó. De tudtam, hogy annyi pénz pont van nálam. Vagyis mikor elindultam még volt. Azóta ittam néhány koktélt, szóval már a fele sem volt meg. Röveden nem volt pénzem a szobára. A pasi akinek ki kellett volna fizetnem, szólt a főnökének. Ő kijött, végignézett rajtam, majd közelebb sétált. Eltűrt egy hajtincset az arcomból, majd levezette a kezét a karomra, utána a csípőmre és végül megállapodott a fenekemen, amibe jól bele is markolt. Majd ezt mondta:
-Választhatsz! Vagy szerzel pénzt 5 perc alatt, vagy bevonulsz velem az irodámba és kielégítesz
-És ha egyik sem?
-Ha nem fizeted ki 5 percen belül, azt nagyon megbánod kislány!
-Jó-jó, szerzek pénzt
Kicsit arrébb sétáltam, majd felhívtam Nessát:
-Szia, merre vagy? Tudnál segíteni?
-Szia, épp a reptéren, most szállok fel a repülőre, miért?
-Jaj, tényleg az ma van. Bocsi, tisztára kiment a fejemből.
-Mi történt?
-Egy kis bajba keveredtem a pénz végett, de majd megoldom
Ezután letettem a telefont, majd végig gondoltam gyorsan kit is hívhatnék, ekkor eszembe jutott, már épp hívni akartam, mikor a "főnök" megszólalt:
-2 perc maradt. Ha nem lesz 2 percen belül itt a pénz vagy te nem leszel az irodámban, úgy még egy kis erotikus táncot is kérni fogok hozzá
-Nyugi, meg lesz a pénz!
Megkerestem a nevet, majd megnyomtam a hívás gombot
-Mi van? - szólt bele idegesen Justin
-De kedves vagy!
-Mit akarsz? Nem érek rá!
-Elmentél fizetés nélkül és nekem kell kifizetnem a szobát, de nincs pénzem rá
-Oldd meg!
-Nem hoznál pénzt?
-Nem! Te gondod, oldd meg valahogy!
-Jó, legyen
-Ennyi?
-Igen, ne aggódj nem zavarlak a "fontos dolgodban"
-Köszönöm
-Gyerünk Justin, ahh, erősebben - hallottam egy csaj hangját, vagyis inkább nyögését
Úgy döntöttem jobb ha kinyomom. Még csak most feküdt le velem, de máris más csajjal van??
-Hé, kislány, letelt az idő! Hogy döntöttél? - rázott ki a gondolkodásomból a főnök
Én mondom Justinra, hogy már más lánnyal van, én is mindjárt egy másik férfival leszek
-Hahó? Mehetünk? - szólt rám megint, de most már idegesebben
Vettem egy mély levegőt, majd elindultam. Nem hiszem el, hogy tényleg megteszem...

2 megjegyzés:

  1. Jujj de k*rva jóóó lett *.* nagyon ügyesen irsz:)) várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  2. nagyon-nagyon jó lett igen ügyes vagy :)) siess a kövivel :)))

    VálaszTörlés