2013. október 16., szerda

3. rész

Nem hiszem el, hogy tényleg megteszem ezt, hogy tényleg képes vagyok lefeküdni egy nálam kb. 20-30 évvel idősebb pasival. A sírás kerülgetett, de nem tehettem mást, besétáltam a szobába, ami bizonyára a főnök irodája volt. Volt bene egy asztal és egy kanapé féle, amikor ránéztem már rögtön rosszul is lettem. A főnök mikor észre vette, hogy bámulom a kanapét, megszólalt:
-Csinálhatjuk itt is vagy akár a földön, esetleg ha az asztal jobban tetszik, nekem mindegy
-Ha muszáj választanom, maradok a kanapénál - mondtam, de a hangom már a felénél elcsuklott
-Szóval kezdhetjük?
Ekkor megszólalt a telefonom, reméltem Nessa hív, hogy mégis tud segíteni, de csalódnom kellett. Mivel az illetővel nem akartam beszélni, kinyomtam. Mikor másodszor is hívott, szintén elutasítottam a hívást. Harmadszorra már nem tettem
-Mi olyan fontos? - szóltam bele a telefonba idegesen
-Na most ki a bunkó? - tette fel Justin a kérdést
-Még mindig te
-Figyelj kislány, megegyeztünk, ha nincs pénz, lefekszel velem - szólított a főnök
-Tudom
-Szóval már nem vagyok hajlandó tovább várni egy ilyen kis kurvára, gyere kezdjük!
Majd megrántott a kezemnél fogva, egyenesen a kanapéra dőltem, a telefonom kiesett a kezemből. A főnök fölém mászott majd vadul csókolgatni kezdte a nyakamat, egyáltalán nem volt kellemes érzés, a könnyek elkezdtek lefolyni az arcomon, ő egyre vadabb lett, a pólóm alá nyúlt, majd lerántotta rólam a pólóm. A keze a hátamon volt és kereste a melltartóm kapocsát, mikor már majdnem kikapcsolta, kivágódott az ajtó. Justin idegesen jött be rajta, lerántotta rólam a főnököt, majd odasétált a pólómért, felém dobta és kiküldött. Mikor már kint voltam gyorsan felvettem a pólóm és sóhajtottam egy nagyot, végigfutott ez az egész a fejemben, hogy majdnem lefeküdtem egy ilyen ... alakkal, hogy hogyan rontott be Justin és küldött ki. Mikor már kb. 10 perce álltam az ajtó mellett, ráuntam az álldogálásra és be akartam menni, de mire kinyithattam volna az ajtót, Justin jött velem szembe. Megragadta a kezem és kihúzott maga után. Beültettett az autójába, majd ő is beült. 200-al vagy 300-al is mehettünk, rettentően gyorsan. Egész végig kifelé bámultam az ablakon.
-Hazaviszel? - kérdeztem
-Ha? - Justin felém nézett
-Hazaviszel? - ismételtem meg a kérdést
-Ja
-Mit csináltatok bent a főnökkel?
Justin nem válaszolt, csak megrántotta a vállát és tovább koncentrált az útra. De láttam rajta, hogy nagyon gondolkozik valamin. Szóval inkább nem is faggattam, újra az ablak felé fordultam, majd mikor már közel voltunk a házunkhoz, elmondtam Justinnak merre menjen és hogy melyik a mi házunk. Mikor megállt, kinyitottam az ajtót és ki akartam szállni, de előbb még megszerettem volna neki köszönni ezt az egészet
-Köszönöm
-Mit?
-Ezt az egészet a főnökkel
-Fönők, na persze - ezt inkább magának mondta
-Tényleg köszönöm
-Én is megköszönném ha végre kiszállnál az autómból és mehetnék végre - újra a bunkó Justin
-Ha ezt akarod
Majd kiszálltam és elővettem a lakáskulcsot, utána bementem.

Na, röviden ennyi a története annak, hogy hogyan is feküdtem le Justinnal. És most még midnig itt ülök kint a kertben, de legalább már 1 órája, ezt onnan tudom, hogy hallottam becsapódni a bejárati ajtót és ez azt jelenti, hogy megjött anya.
-Lenaaaa! - kiáltott anya
-Igen?
-Fent vagy?
-Igen
-Akkor gyere segíts!
Szóval vissza a valóságba, végiggondoltam még egyszer ezt az egészet és eldöntöttem hogy, ez már mind megtötént és most elhatároztam, hogy tovább lépek a dolgokon.
Felálltam és besétáltam a konyhába, segíteni akartam anyának kipakolni a cuccokat, de kaptam egy sms-t:
"Este 11-re megyek érted. Ma party van! xoxo Nessa"



3 megjegyzés:

  1. jujj igen jó lett valami fantasztikus nagyon siess a kövivel :)))

    VálaszTörlés
  2. Annyira imàààààdtam, hogy az valami leirhatatlan *-* Nagyon, nagyon tetszett:)) vàrom a kovit:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!!Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés