2014. január 25., szombat

9. rész

Másnap délután mikor Justin már elment, az sms-en gondolkodtam, amit egy régi barátnőmtől kaptam. Rájöttem hiányzik és találkozhatnánk. Előkaptam a telefonom és visszaírtam neki:
"Találkozzunk délután 4-kor a Starbucks-ban"
Miután ezt elküldtem, elmentem készülődni. Már a ruhán gondolkodtam, mikor ismét kaptam egy sms-t:
"Itt vagyok Los Angelesben!!! :D Mikor talizunk??"
Komolyan mindenki most jön LA-be?? Jó, örülök nekik, meg minden, de pont mind a ketten?
Csengettek. Lementem kinyitni az ajtót és Nessa állt az ajtóban
-Mit csinálsz délután? - kérdezte
-Megpróbálok nem ketté szakadni?
-Tessék? - kérdezett vissza
-Írt a régi legjobb barátnőm Ashley, hogy talizzunk, majd kaptam még egy sms-t egy másik barátnőmtől is Olivia-tól
-Ashley nagyon gyakori név  - gondolkodott el
-Komolyan?? Ennyit fogtál ebből csak fel?
-Hé, nyugi, elmész talizol először Ashley-vel, majd később Olivia-val
-Oké, segíts kiválasztani mit vegyek fel
-Ma elég jó idő van, nem kell annyira beöltöznöd
-Valami szakadt, laza kell
-Ahaa, akkor keresünk olyant!
Fél óra múlva találtam is egy összeállítást, ami tetszett.
-Ez tetszik - jelentettem  ki
-Majd csináltok képeket? Érdekelne, hogy néz ki ez a régi "legjobb barátnőd"
-Mondtam már, ő már csak a régi legjobb barátnőm, már nem az
-Oké, oké
-Na, hogy festek?
-Nekem tetszik
Mikor már késznek nyilvánítottam magam, megnéztem még egyszer a ruhám. Nem volt benne semmi eltúlozva. Nekem tetszett.


Mikorra odaértem a megbeszélt helyre, Ashley már ott volt
-Szia, de rég nem láttalak, úgy hiányoztál - ugrott rögtön a nyakamba
-Te is nagyon hiányztál
-Na és mesélj, milyen LA-ben élni? - ült vissza a székre
-Hát egész jó - ültem le én is egy székre
-Hozhatok valamit? - jött oda egy pincérnő, aki nagyon ismerősnek tűnt
Nagyon elgondolkodhattam rajta, mert csak azt vettem észre, hogy a pincérnő elmegy, Ashley pedig a válaszomra vár
-Mit is kérdeztél? - kérdeztem meg tőle
-Hogy milyenek...
-Tessék, a rendelésetek - jelent meg újra a pincércsaj
-Köszönjük
-Szóval, és a pasik milyenek? - kérdezte Ashley
-Háát...
-Fantasztikusak- futott oda a pincércsaj
-Igen?
Hát ha ezek ilyen jól elbeszélgetnek addig megiszom a kávém. Már épp ittam a kávém, mikor olyant mondott a pincércsaj, amitől félre is nyeltem
-Van itt egy jó pasi, a neve Justin, irtó helyes - mondta a csaj, mire én elkezdtem köhögni
-Minden rendben? - kérdezte Ash
-Persze, persze, de  ha nem haragszol nekem most mennem kéne
-Már? Hisz még csak most jöttél
-Igen, bocsi. Most jutott eszembe, hogy van egy kis elintéznivalóm

Gyorsan lépkedtem az utcán. "Van itt egy jó pasi, a neve Justin, irtó helyes" , hát persze, biztos az egyik kurvája ő is. Már bocsássannak meg mind a ketten, de nem fogok ott ülni és hallgatni, hogyan olvadozik Justinról.
Mikor hazaértem, bevágtam az ajtót és felmentem a szobámba. Nem csináltam semmi érdekeset egész délután. Kb. 4 óra lehetett, mikor kopogtak, Ashley volt az.
-Miért futottál el olyan gyorsan? - jött be az ajtón
-Mondtam már, volt egy kis dolgom
-Aha, persze, véletlenül nem ismerted azt a srácot akiről Cami beszélt?
-Ki?
-A pincércsaj
-Milyen srácról?
-Tudod te azt, majdnem meg is fulladtál. Mi is volt a neve? Jai, Josh, á meg is van, Justin!
-Mi van vele?
-Ismerted?
-Mi? Nem!
-Akkor jó, szóval mit csinálunk ma délután?
-Mindegy, amit akarsz
-Akkor először elmegyünk táncolni, majd napozni
-Oké

Az egész délután fantasztikus volt. Csináltunk 2 képet is Nessának, mivel szerette volna látni Ashleyt. Nessa másnap meg is nézte a képeket és egy: "Biztos jó fej" válasszal le is zárta a témát.
A tánc az valami fantasztikus volt, régen mindig jártunk táncolni.


A napozás meg valami fantasztikus dolog. Közben ittunk is két koktélt.

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a sztori!!!! Köviiiiit!!!!! :D :*

    VálaszTörlés
  3. Szia most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik. Ügyesen írsz. Siess a következővel. Én is írok egy blogot ha gondolod nézz be
    justin-austin.iwk.hu

    VálaszTörlés