2013. december 30., hétfő

8. rész

Nem szóltunk semmit, csak néztünk egymás szemébe
-Tudod, az éjszakát nem töltheted itt - törtem meg a csendet
-Tudom, de reménykedtem benne, hogy megengeded
Majd egyre közelebb hajolt és a végén megcsókolt. Hátradőltem a kanapén, ő fölém mászott és még egyszer megcsókolt. Annyira érzékien, mint eddig még soha.
-Ha jó leszek, akkor sem maradhatok éjszakára? - kérdezte egy pimasz mosoly kíséretében
-Hogy lefeküdjünk és aztán reggelre eltűnj?
-Attól hogy egyszer megtettem, nem biztos, hogy megteszem még egyszer- ült fel
-A "nem biztos"-on van a hangsúly
-Haha
-Naa, nem kell megsértődni! - el se hiszem, hogy ezt tettem, de magamhoz húztam
Újra fölém mászott, majd megcsókolt
-Szóval akkor maradhatok?  - kérdezte ismét
-Ha nagyon, de nagyon jó fiú leszel
-Az leszek , ha te meg nagyon rossz kislány leszel
-Most komolyan. Maradhatsz, de nem fekszem le veled
-De azért aludhatunk együtt?
-Talán
-Talán? - ugrott fel
-Na, jól van, gyere, mert szörnyen álmos vagyok
Megfogtam a kezét és felhúztam az emeletre
-Melyik a te szobád?
-Azt hiszed, hogy az én szobámban aludhatsz?
-Azt
Mikor beértünk a szobámba, mondtam neki, hogy elmegyek lezuhanyzom. Bementem a fürdőbe, majd kulcsra zártam az ajtót. Attól, hogy most kedves, Justin attól Justin marad. Miután meglettem, felvettem a pizsim, ami most egy normálos rövidujjú és egy rövidnadrág.
Kimentem Justinhoz, aki az ágyamon feküdt
-Mehetsz
Miután bement a fürdőbe, ráültem az ágyamra és a kezembe vettem a telefonom. Volt 6 nem fogadott hívásom és 12 üzenetem. Látszik, hogy reggel néztem utoljára a telefonom. Nem volt mind olyan fontos. Az üzikből megtudtam, hogy anya holnap este jön haza a munkából. Az egyik üzeneten megakadt a szemem:
"Itt vagyok LA-ben, próbáltalak hívni, de nem vetted fel. Remélem tudunk találkozni, elmondhatatlanul hiányzik a legjobb barátnőm"
Csak néztem a telefonom, Justin zökkentett ki a telefonom bámulásából
-Valami fontos?
-Nem igazán - vontam meg a vállam

Justin lekefüdt az ágy egyik felére, majd nyújtotta a kezét, hogy feküdjek mellé. Én csak megforgattam a szemem, majd lefeküdtem az ágyra, pontosabban az ágy szélére.
-Nem jössz közelebb? - kérdezte Justin
-Nem, itt jó nekem
-Te tudod
Feküdtem az ágy szélén és gondolkodtam az sms-en, majd megfordultam, láttam Justin már alszik. Szóval visszafordultam és lehunytam a szemeim és megpróbáltam aludni.

A tömeg, a zene, minden annyira csábító és a srác sem rossz, aki velem táncol. Ekkor rám néz és én megismerem őt. Justin az. Egy szoba felé húz. Hirtelen az én szobámba kerülünk. Majd rádönt az ágyra és folyamatosan csókolózunk. Néhány másodperc múlva már csak fehérneműben vagyok és Justin póló nélkül. Ekkor egy ajtó csapódik. Gyorsan lefutok, de bár ne tenném. Logan áll egy késsel az ajtóban. 
-Hol van az a szemét? - kérdezi
-Kiről van szó? - kérdezem és a sírás kerülgetett
-Hát az a barom, aki elvett tőlem!
-Senki nem vett el tőled
-Most mégsem velem hancúroztál
Majd Logan elfut mellettem és fel akar futni a lépcsőn, de ekkor Justin jön le póló nélkül. Logan megáll Justinnal szemben. Majd Logan le akarja szúrni Justint, de ekkor Justin előkap egy fegyvert és már majdnem meghúzza. Én oda akarok futni. De valami megállít. Hirtelen át kerülünk a kertbe. Tombol a vihar és mi kint állunk. Már mint én a földön ülök, Justin pólójában vizesen. Justin Logan felé tartja a fegyvert, de Logan egy ravasz mosollyal ő is előkap egy fegyvert. És szinte egyszerre húzzák meg a ravaszt. Repül a golyó és mindkettő a másik szíve felé. De egyik sem mozdul. Nem tudom melyikhez fussak. És ekkor már csak néhány centi választotta el őket a golyótól. Ekkor elkezdek futni. Elszédülök és összesek, majd felébredek. Egy vértócsa közepén találom magam, a két srác mellettem becsukott szemmel fekszik. Ekkor fogom fel, mi is történt. Majd előjön egy pasi, felrángat a földről és kihúz a vértócsából. Bevisz egy helységbe, ahol feltűnnek Justin haverjai
-Múltkor valaki megzavart minket, most már nem fog, vagyis nem tud
-Nee....ugye nem??
-Dehogynem
-Ez nem lehet
-Hisz láttad elsütötték a golyót, most már nincs ki megvédjen, de ne aggódj el leszel, mint a csapat kurvája
Majd a srác megindult felém. Ekkor kinyílt az ajtó, amin Justin és Logan sétált be. Feltartották a fegyvert:
-Azt hitted tényleg már nem találkozunk? - kérdezte Justin

Majd hirtelen egy sziklán lettem egyedül, egy szakadék volt mellettem
-Hogy van a drága barátnőd? Hogy is hívják? Ja igen, Nessa! Nagyon jó ám az ágyban - mondta Lil
-Mi?? - hogy került ő ide, nem értettem semmit
-Viszlát, Lena! - intett Lil
-Mi? Neeeee........
Egy ismeretlen srác meglökött, hátranéztem és láttam a szakadékot és éreztem, hogy zuhanok

Lihegve ébredtem fel, felültem az ágyban. Justin is felkelt.
-Mi van? - kérdezte álmosan
-See....mii - válaszoltam  lihegve
-Gyere ide - majd magához húzott
Nem tudtam ellenkezni, igazából még örültem is neki. Hátulról átölelt és úgy feküdtünk
-Mit álmondtál?  - kérdezte
-Sok mindenki szerepelt benne...
-Mesélj!
-Te is, Logan is, Lil is, Nessa és a srácok, akik Lil-el voltak
-Mit csináltunk?  - kérdezte nevetve
-Volt benne fegyver, kés, vér, szikla, zuhanás...
-Csak álmodtál!
-Annyira valóságos volt
-Hé, próbálj megnyugodni. Itt vagyok, vigyázok rád
Többet nem beszéltünk, néhány perc múlva elaludtunk mind a ketten. Már nem álmodtam ehhez hasonlót, szóval nyugodtan tudtam aludni. Még az sem zavart, hogy Justin hátulról átölel és úgy alszunk.

9 megjegyzés:

  1. Köviiiit :D most kezdtem el olvasni és imádtam :D siess ;)

    VálaszTörlés
  2. Kövit gyorsan!! Nagyon jó lett remélem hamarosan össze jönnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hamarosan új rész :)

      Törlés
    2. hát ez baroomira jó lett KÖvit gyorsan :DD

      Törlés
  3. Ahhhh:$ annyira jó! végre egy eredeti blog... Nem sablon sztori*-*kövit hamar :$

    VálaszTörlés