2013. december 21., szombat

7. rész

Már folytak a könnyek a szememből, az egyik srác végig simította az arcom. A másik fölém mászott és letépte, szó szerint rólam a ruhákat. Már csak fehérneműben voltam.
-Szóval akkor mind végig megyünk rajta? - kérdezte az egyik srác
-Justin tervében nem ez van, az ennyi volt. De kicsit eltérhetünk a tervtől - mondta Lil egy perverz vigyorral
-Akkor?
-Azt csináltok vele amit akartok, Justinnak meg sem kell tudnia. Egy menetre pedig nekem is kell
Már az egyik srác rajtam is volt és kezdte is volna, mikor olyan történt amire nem is számítottam....


*Justin szemszöge*

Lil és a haverjai 11-re mentek Lenához. A terv az volt, ráijesztenek, kikötik és otthagyják. Nekem pedig itthon kellett volna lennem. Igen, de látni akartam Lena arcát, amint az egyik ágyhoz ki van kötve, szóval átmentem hozzá. Az ajtó nyitva volt, ahogy bementem hallottam Lil-ék hangját, pedig már hajnali fél 1 van, rég el kellett volna menniük. Felsétáltam a lépcsőn, megálltam az egyik ajtó mellett és hallottam mit beszélgettek:
-Szóval akkor mind végig megyünk rajta? - kérdezte Josh
-Justin tervében nem ez van, az ennyi volt. De kicsit eltérhetünk a tervtől - válaszolta Lil
-Akkor?
-Azt csináltok vele amit akartok, Justinnak meg sem kell tudnia. Egy menetre pedig nekem is kell
Na ennyi, épp elég volt. Berontottam a szobába és behúztam egyet Lil-nek.
-Nem ez volt a terv! - ordítottam
-Ugyan, haver, ez csaj egy kurva - mondta Lil röhögve
-Lil, takorodj a francba! - mondtam higgadtan az ajtó felé mutatva
-De, tesó
-Most! - vittem  feljebb a hangom
-Oké, nyugi
-Ti is! - odamentem a sráchoz és lerántottam Lenáról
Lementem velük, a 4 srác elment, Lil még megfordult
-Ugyan, azt ne mond ennyire fontos ez a csaj!
-Mi lenne ha én csak úgy megkefélném, azt a csajt, akivel minden este lefekszel
-Őt hagyd békén!
-Te meg Lenát!
Majd megfordult és elhúzott


*Lena szemszöge*

Miután Justin lerántotta rólam a srácot, lementek. Most az egyszer örültem Justinnak. Lent még valamit beszélgettek, de azt nem értettem, hogy mit. Azon gondolkodtam, hogyan is oldozzam el magam, mikor Justin elégedett arccal bejött a szobába.
-Na és most mit akarsz tenni? Folytatod azt, amit ők abbahagytak? - kérdeztem mérgesen
-Lehet - jött közelebb
-Nem is vártam mást
-Vagy nem
Odajött és eloldozta a kezeim és a lábaim
-Öltözz fel és gyere le - indult el az ajtó felé
Úgy tettem, ahogy mondta. Felöltöztem, megmostam az arcom, majd lesétáltam. Justin a nappaliban ült és a TV-t nézte
-Azt mondták ez a te terved volt, ez ugye igaz? - kérdeztem és leültem a fotelbe
-Én csak rád akartam ijeszteni
-Sikerült
-Azt már nem akartam, hogy meg is erőszakoljanak
-Azt hittem, te majd folytatod amit abbahagytak - mondtam halkan a kezemet nézve
-Nem vagyok olyan - éreztem, hogy Justin engem néz
-Na, persze

Nem válaszolt semmit, nézte tovább a tévét
-Min gondolkodsz ennyire? - kérdeztem tőle
-Ha nem jövök át megnézni a reakciód, akkor meg is erőszakoltak volna - válaszolta a padlót nézve
-De átjöttél és köszönöm - ültem oda mellé
Rám nézett, majd újra a tévére
-De ugye, ez nem jelent semmit? - kérdeztem, majd én is a TV-re néztem
-Ezt hogy érted? - nézett rám
-Ugyan olyan bunkó leszel, mint eddig - néztem én is rá
-Nem fogok megváltozni ilyentől - mondta, majd fel akart állni
-Tudom, nem is reménykedtem benne - mondtam gúnyosan
-Azért nem vagyok olyan bunkó - ült vissza
-De, az vagy
-Már kétszer is leszedtem valakit rólad - mondta és egy perverz mosoly kíséretében végig nézett rajtam
-Attól még bunkó vagy
-Te kötöztél ki!
-Te meg be akartál drogoztatni és majdnem megerőszakoltattál!
-Én nem akartalak megerőszakoltatni - vágta rá gyorsan
-De bedrogozni igen
-Ha azt mondtam volna feküdj le velem, megtetted volna magadtól?
-Nem
-Na, látod
-De, ha kedvesen kérted volna, akkor lehet - néztem le a kezeimre
-Igen? - csillantak fel a szemei
-Nem - néztem vissza rá és nevetve válaszoltam
-Hát... - már ő is nevetett

2 megjegyzés: