2013. december 8., vasárnap

6. rész

Mikor észre vettem Lil-t kijönni egy szobából, abbahagytam az elégedett mosolyt és csak mentem, szinte rá se nézte, de éreztem, hogy végig bámult. Szinte égetett a tekintetével. Mikor elhaladtam mellette, csupán egy gondolat járt az eszembe: Ha tudná, hol van most a drága haverja!
Erre önkéntelenül is mosoly húzódott a számra, de csak sétáltam tovább.



Elhagytam az épületet. A hideg utcán végig sétáltam, majd fogtam egy taxit, beültem és haza vitettem magam.


*Justin szemszöge*

Az a hülye kurva kikötözött és itt hagyott, na de, hogy most mit csinálok, azt jó lenne eldönteni. Itt azért nem maradhatok. Valamit gyorsan ki kell találnom.


*Lil szemszöge*

Láttam elmenni Lenát, de Justin sehol, már megnéztem a táncolók között is, de sehol sem találtam. Lehet elvitt még egy csajt, de Lena után. Á, nem, itt valami más van. Megkérdeztem Tobbyt, ő felel a szobákért, hogy nem e látta J-t vagy hogy hányas szoba is az övé most. A Tobby által megadott szoba számot kerestem, meg is találtam, sőt nyitva is volt. Mivel már besötétedett sötét volt, felnyitottam a villanyt és olyan röhögőgörcsöt kaptam, mint még soha. Justin ki volt kötözve játék bilinccsel az ágyhoz boxerben és a hasa végig karmolva. Olyan mérges volt, nem tudtam el e engedjem vagy hagyjam, hogy lenyugodjon
-Ne röhögj! Segíts már! - ordított rám
-Hol a kulcs?
-Honnan tudjam??!! Kerítsd elő!
-Nem tette le sehova?
-Nem
-Tisztázzuk, ezt Lena tette ugye?
-Ja. Nem tudom milyen drogot adtál neki, mert nem is volt bedrogozva
-Láttam elsétálni már akkor láttam, hogy nincs bedrogozva
-De beletetted nem?
-De és meg is itta, hisz üres volt a pohara
-Meg van már a kulcs?
-Nincs, választanod kell
-Mi?
-Vagy a kezed vagy kifizeted az ágy árát
-Inkább kifizetem az ágyat
-Ok, szólok Tobbynak

Miután Tobby kiszabadította Justint, Justin felugrott felöltözött és elrohant, szinte majd kidöntötte az ajtót.


*Lena szemszöge*

Justin milyen mérges lehet, szegény...Ugyan kit álltatok, nem sajnálom őt, megérdemelte, ha be akart drogoztatni. Leültem valami kényelmes ruhába TV-t nézni és egyszer csak hallom, hogy valaki dörömböl az ajtón és a nevem ordibálja. Vajon ki is lehet....? Kellett neki megmutatnom, hol lakom. Felhangosítottam a TV-t, hadd dörömbölj csak!
Fél óra után már nem bírtam.
-Hadd már abba! - ordítottam ki neki
-Engedj már be!
-Inkább nem!
És ekkor abbahagyta, szerintem elment. Még 1 órát néztem a TV-t, majd lecsuktam és elmentem zuhanyzozni, majd lefeküdtem Fél óra múlva már el is aludtam.


*Justin szemszöge*

Eljöttem Lenától. Eszembe jutott egy jobb ötlet, amivel rá hozhatom a frászt. Elhajtottam Lil-hez és elmondtam neki a tervem. Benne volt, azt mondta holnap estére szól még 4 srácnak. Nem akarok semmi komolyat, csak ráijeszteni Lenára.


*Lena szemszöge*

Másnap egész nyugodt napom volt. Otthon voltam, a tévét néztem, leírtam a házijaimat, beszélgettem telefonon Nessával. Este 11 lehetett, mikor kopogtak az ajtón, nem tudtam ki-e nyissa vagy ne. Hát kinyitottam, de bár ne tettem volna. Lil volt az.
-Mit akarsz? - kérdeztem flegmán
-Hallom szórakoztál egy kicsit a haverommal - mondta és egyre közeledett felém
-Mit akarsz?
-Egy kicsit szórakozni
-Menj el! - kiáltottam rá
-Lena, ugye te is tudod, hogy én nem megyek sehova
-Lil, hagyj békén!
-Még hozzád sem értem
Egyre hátráltam, egészen a falig, onnan tovább nem tudtam menni, Lil teljesen közel jött. Majd elkezdte csókolgatni a nyakam. El akartam lökni magamtól, de neki szorított a falnak.
-Lil engedj el! Ez fáj!
-A haverommal tudsz szórakozni, most mi fogunk veled!
-Mi?
-Hoztam még 4 havert
Ekkor bejött még 4 másik srác az ajtón, az egyiket sem ismertem. A 4. srác becsukta maga után az ajtót.
-Hogy is volt? Kikötötted Justint, ugye? Hát kipróbáljuk veled is! - közelített felém Lil
Majd elövett valami kötelet és ragasztót a zsebéből. Az egyik srác felkapott és felvitt az egyik szobába.
Ott ledobott az ágyra, majd két másik kikötötte a kezem az ágyhoz, a másik kettő pedig a lábam. Már folytak a könnyek a szememből...

8 megjegyzés: