2013. december 24., kedd

Karácsonyi különkiadás

*Lena szemszöge*

Karácsony. Imádom a karácsonyt. Régen mindig együtt ünnepeltük az egész családdal, de persze ilyen már nem lesz. Apum az új feleségével tölti, a bátyámmal azóta sem találkoztam, szinte semmit sem tudok róla. Anya. Anya pedig a barátnőivel megy bulizni. Szóval remek karácsonyom lesz. 
A kanapén egy bögre meleg kakaóval feküdtem, míg a végén elaludtam.

Karácsony volt. A szobámban ültem és hallottam a nevetést. Kisétáltam és elállt a lélegzetem. Apu, anyu, a bátyám és még valaki ott ült a karácsonyfa körül és beszélgettek. Ahogy láttam, nagyon elvoltak. Az a valaki háttal ült, szóval nem ismertem meg. De nagyon ismerős volt.
-Kicsim, hát itt vagy. Gyere ülj közénk! - hívott oda anyu egy hatalmas mosollyal az arcán
-Lenaa! De rég nem láttalak! - jött apu közelebb hozzám és megölelt
-Hogy-hogy itt vagy?  - kérdeztem meglepetten
-Ne aggódj! Már mind együtt vagyunk! - mondta anyu
-De, aztán te elmész! - néztem apura
-Nem fogok - válaszolt
-Tessék?
-Újra együtt vagyunk! - mondta anyu, majd  apu adott neki egy puszit
-Együtt? - szinte el se bírtam hinni
-Igen, együtt - mondta anyu
Csak néztem anyut, hogy milyen boldog és vidám, mint régen. Nagyon régen.
-Szia, hugi! - jött oda a bátyám is
-Szia, őszintén már tényleg hiányoztál!
-Te is nekem. Mondjuk
-Hé
-Csak vicceltem - nevetett
-Azért - én is nevettem
-És Lena, itt van a barátod is - mondta apu
-A barátom?
Majd egy kéz hátalról átkarolt és valaki egy puszit nyomott az arcomra. Megfordultam és nagyon meglepődtem
-Justin? Justin, te mit keresel itt?
-Együtt jártok, nem? - kérdezte a családom
Ránéztem Justinra, majd újra a családomra...

-Lenaaa!!!! - ordította valaki
Rögtön felébredtem és rájöttem, hogy ez csak egy álom volt
-Anyu, hogy-hogy itthon vagy? - keltem fel a kanapéról
-Veled töltöm a karácsonyt - válaszolta
-Velem?- kérdeztem meglepődötten
-Igen, apád felhívott - mondta egy sóhaj kíséretében
-Miért?
-Hogy jön hozzánk a feleségével és itt karácsonyoznak nálunk
-Tényleg? - lepődtem meg
-Igen, mondhatom nagyon örülök neki - mondta, de látszott rajta ez nincs így
-De én nagyon örülök neki! Megyek készülődni! - futattam be nagyon jó kedvvel a szobámba
Hát az álmom legalább egyik része valóra válik. Anyuval, apuval és a feleségével legalább együtt karácsonyozok! Már csak az lenne a jobb, ha befutna a bátyám is. De hát karácsony van. Lehetnek még karácsonyi csodák.


*Justin szemszöge*

Készülödöm, mivel az egyetlen egy alkalom, amikor találkozom a családommal az karácsonykor van.
Miuán elkészültem, beültem az autómba és 1 óra múlva már náluk is voltam.
-Justin!!! - jött elém az egész család
Miután vacsoráztunk, kibontottuk az ajándékokat, játszottam a tesóimmal, elmentem lefeküdni.

A vacsorához készülődött mindenki, mikor kijöttem a szobából
-Justin, hát felébredtél!  - jött oda anya
-Fel
-Míg, te aludtál, a barátnőd lelkesen segített
-A barátnőm? - kérdeztem meglepetten
-Igen, nagyon kedves lány - válaszolta, közben az asztalon rakodott 
-A barátnőm?  - kérdeztem ismét
-Igen. Lena! Behoznád még a fehér tálat? - kiáltott ki a konyhába anya
-Persze - kiáltott vissza Lena
-Lena? - lepődtem meg
-Justin, nem tudom meddig aludtál, de igen Lena 
-Szóval Lena... - mondtam, de ezt inkább már csak magamnak

-Justin!! Justin!!
Keltett fel a két kistesóm
-Gyere, játssz velünk!! 

2 megjegyzés: